piątek, 12 października 2012

I ostatnia relacja - tym razem ze Szczecina:)

Tak, wiem, że ostatnio tylko zasypuję bloga zdjęciami z wycieczek. Ale tym razem to już ostatnia relacja - wrzucam ją, bo myślę, że naprawdę był to bardzo ciekawy i wartościowy wyjazd. A mianowicie byliśmy z naszą akcją edukacyjną Akademia Dobrze Mieszkaj na 21. targach Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz Wszystko dla Domu w Szczecinie. I tym razem nie wypoczywałam, tylko ciężko pracowałam przez całe targi razem z naszym zespołem i zaprzyjaźnionymi projektantkami wnętrz, które niestrudzenie udzielały bezpłatnych porad na naszym stoisku aż im gardła wysiadły. Naprawdę:) A więc tak jak obiecałam - ostatnie ogłoszenia parafialne, ostatnie zdjęcia i już wracam do rzeczywistości. Zwłaszcza, że po tylu nieobecnościach moje dziecko zaczęło do mnie mówić "babciu", a to już jakiś znak:)
Zobaczcie co się działo w Szczecinie.

Zespół Akademii na targach w Szczecinie. Od lewej: Agnieszka Zielińska-Świąderska i Małgorzata Miśkiewicz, projektantki wnętrz z pracowni FUFU Design, Maciek Aronowicz, koordynator Akademii Dobrze Mieszkaj, Agnieszka Kowalczyk, projektantka wnętrz z pracowni Aga Kowalczyk Design, Kasia Piszczatowska z działu kolportażu Wydawnictwa Publikator i ja.

Projektantki w czasie krótkiej przerwy między poradami. Chętnych na bezpłatne konsultacje organizowane przez Akademię Dobrze Mieszkaj było tylu, że dziewczynom dosłownie ochrypły gardła. Na zdjęciu od lewej Małgorzata Miśkiewicz, Agnieszka Zielińska-Świąderska, Agnieszka Kowalczyk.


 Stoisko Akademii Dobrze Mieszkaj.



 Bezpłatne porady projektantów wnętrz trwają...



 ... i trwają...



 i trwają...


 Burza mózgów na stanowisku z poradami.



 Chwila skupienia nad planami.



 Jeden z najmłodszych uczestników Akademii Dobrze Mieszkaj. 



 Obrady jury, które miało za zadanie wybrać najciekawsze targowe produkty i wyróżnić je medalami oraz zdecydować, która ze zgłoszonych targowych kuchni zdobędzie miano "Kuchni Marzeń". Jednym z członków jury byłam ja:). Na zdjęciu od lewej razem z mgr Martyną Figurą z Akademii Sztuki i dr inż arch. Grzegorzem Wojtkunem z Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Szczecińskiego.



 Rozstrzygnięcie konkursów "Wyróżniony Wyrób" oraz "Kuchnia Marzeń". Na zdjęciu komisja konkursowa (przemawia przewodniczący komisji, Grzegorz Wojtkun) oraz Małgorzata Lis, prezes zarządu Międzynarodowych Targów Szczecińskich.



Trzeciego dnia targów zorganizowaliśmy także miniwykłady dotyczące urządzania i aranżacji wnętrz. 


Prelekcja Agnieszki Kowalczyk, projektantki ze studia Aga Kowalczyk Design w Szczecinie. 



Prelekcja projektantek z pracowni FUFU Design dotyczyła zastosowania tkanin we wnętrzach mieszkalnych, w tym w łazienkach.


Ja opowiadałam o Akademii. 


I wreszcie chwila odpoczynku po pracowitych trzech dniach targów.




:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz