środa, 12 grudnia 2012

70 pomysłów na choinkę inną niż zwykle

Dosłownie, tyle udało mi się zgromadzić:) Trochę inspiracji dla wszystkich, którzy są już kompletnie znudzeni  zielonym drzewkiem. I dowód, że wyobraźnia ludzka jednak jest nieograniczona:) Zdjęcia: Pinterest.com, Slapdashmom.com, Trust Me I'm Designer.
Może ktoś z Was znajdzie coś dla siebie?

Choinka z pamiątek.

Z koralików?

Z brokułów.

Z galaretki.

Ze szmatek.

Ze słodyczy - coś dla mnie:)

Dla miłośników muffinek.

I znowu ze skrawków...

Ze śmieci.

Z bombek.

Z drucików.

...I z guzików.

Choinka dla winiarzy.
Dla smakoszy sera.

Dla wielbicieli muzyki - z papieru do nut.

Dla stolarzy amatorów.

Wow - dla tych, którzy lubią się porządnie napracować.

Mój typ, bez wątpliwości.

I znowu z guzików.
Choinki pierniczkowe.

Słodkie aż może zemdlić, ale jest w tym sporo uroku, prawda?

Mój typ - choinka dla minimalistów.

I znowu mój typ:)

Ze szmatek? Tak się zastanawiam co to właściwie jest...

Choinka truskawkowa.

Klasyczna, ale coś w niej jest.

Dla wielbicieli natury.

Z muszli ostryg. Dla wytrwałych.

Wersja dla zabieganych.

Klasyczna, ale bałwan na samej górze robi wrażenie, prawda?

Mocno minimalistyczna.

Jak z amerykańskiego filmu. Zawsze marzyłam o takich skarpetach, ale jakoś nie było mi dane;) Może w tym roku?

W wersji rustykalnej.


Coś dla mnie - choinka zrobiona z gazety.

Może komuś zostało trochę dekoracji do kwiatów? No to może sobie spokojnie machnąć takie cudo.
A to jedna z moich ulubionych - choinka dla tych, którzy mają mało miejsca.

Choinka filcowa.

I tutaj też, w wersji przedszkolnej.

Z korków do wina.

A nawet z rowerów!

Z książek - fantastyczna!

Z papieru nutowego raz jeszcze.

Choinka na tablicy.

Ze swojskiego "centymetra":)

Z kolorowego papieru.

Z poduszek!

I tadaa! Z grabi ogrodowych!

Z patyków.

I z desek.

Raz jeszcze skrawki papieru.

I znowu skrawki - dla nudzących się krawcowych chyba:)

To choinki wykonane z przypraw.

Z kolorowych papierków.

Raz jeszcze z książek:)

I z pierniczków świątecznych.


A ta nawet mnie kusi:)




Choinka z drabiny.

Szczyt prostoty.


Ze sznurka.

Sama natura, ale paradoksalnie robi fajne wrażenie, prawda?


I znowu truskawki.

Można powiedzieć, że się zachoinkowałam. Która jest Waszym typem?

7 komentarzy:

  1. Tyle pomysłów! biorę się do roboty!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne;) www.gl-architekci.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. biały podświetlony lasek, 2. zielone galaretki^^, 3. świecący kot!
    a na tę z broszek na filcowej tablicy mam materiały.
    Świetne, udostępniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow ile inwencji, w następnym roku zmierzę się takim zadanie, może i moja realizacja :) się tu pojawi

      Usuń
  4. Great looking web site. This has been quite helpful .Thank you so very much for this valuable information Still continue your web page and good luck . We at Addhunters shifted this service to a level much higher than the broker concept. you can see more details like this article Property for saleFor sale in lusail

    OdpowiedzUsuń