poniedziałek, 21 lutego 2011

Lista dziecięcych marzeń

Fot. Artofwall, www.artofwall.com.pl


Ponieważ jako dosyć świeżo upieczona mama z tematyką prorodzinną i dziecięcą jestem za pan brat, chcąc nie chcąc naoglądałam się też mnóstwa mniej lub bardziej udanych aranżacji pokojów dziecięcych. I od tego czasu zbiera we mnie ogromny nieutulony żal - dlaczego JA nie mogłam mieć takiego pokoju kiedy JA byłam dzieckiem? Uważam to za ogromną niesprawiedliwość i w ramach zadośćuczynienia tejże niesprawiedliwości zamierzam urządzić mojemu synkowi pokoik tak, żebym JA sama mogła się w nim bawić godzinami... A tak całkiem serio - aby chociaż POWYOBRAŻAĆ sobie (moje ulubione słowo z dzieciństwa) jak mogłam mieć fajnie, poniżej prezentuję mój Dream Team - pomysły na dziecięce pokoje, które sprawiłyby, że jakieś dwadzieścia parę lat temu chyba umarłabym z zachwytu.  I pomyśleć, że szczytem szczęścia było, kiedy dostałam hulajnogę... Taką drewnianą, z malowaną czerwoną farbą rączką... Z małymi kółkami... Ech...

Proszę bardzo, oto lista moich własnych, prywatnych dziecięcych marzeń:

Miejsce 12. Huśtawka od Haba, www.hokus-pokus.net.pl


Miejsce 11. Zielony smok Fridolin zamiast kanapy, Haba, www.hokus-pokus.net.pl



Miejsce 10. Łóżko z baldachimem. Kto by nie chciał być księżniczką? Z oferty firmy Cilek, www.cilek.com.pl




Miejsce 9. I jeszcze jedno, w wydaniu bardziej królewskim. Kolekcja Cinderella od FS Favorit, www.fsfavorit.pl

 


 Miejsce 8.Fruwająca po pokoju łódka od Haba, www.hokus-pokus.net.pl



Miejsce 7.  Mebelki dla Małego Księcia. Jakoś zawsze bardziej podobało mi się to, co było dla chłopców, a nie dziewczynek. Kolekcja Mały Książę od Levels of Discovery, www.hokus-pokus.net.pl



Miejsce 6. Ręcznie malowana szafa. Kolekcja Zuza od Kogel-Mogel, www.hokus-pokus.net.pl


Miejsce 5. Łóżko-żaglowiec od Haba, www.hokus-pokus.net.pl

 


Miejsce 4. Pokój motoryzacyjny. Tak jak wspominałam, zawsze wydawało mi się, że to, co mają chłopcy, jest zdecydowanie ciekawsze:) Z oferty marki Cilek, www.cilek.com.pl

 


Miejsce 3.  Mój własny prywatny zamek. Też Haba, www.hokus-pokus.net.pl


Miejsce 2. Prawdziwy pokój pirata! Oczywiście ponownie Haba - uwielbiam ich mebelki, www.hokus-pokus.net.pl




Miejsce 1.  Najwspanialsza na świecie komnata rycerska! I tak sobie myślę - dlaczego nie sprawić jej sobie na urodziny? Albo jeszcze lepiej, kupię ją synkowi. przynajmniej nikt się nie zorientuje, dla kogo to prezent... Tylko ta cena... samo łóżko i szafa - ponad 10 tys. zł. Haba, www.hokus-pokus.net.pl





3 komentarze:

  1. Miejsce 6 - malowana szafa - cudeńko! Ja patrzę bardzo subiektywnie na to, co pasowałoby do pokoju mojej jeszcze dziewczynki, niedługo pannicy... Chociaż taka szafa może chyba cieszyć też nastolatkę... Jeszcze raz: cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to - wciąż tak mało dbamy o te chwile życia naszych pociech - urządzając im pokoje z myślą o tym, żeby wnętrze z nimi rosło :) Wiem, że przesądzają o tym portfele, ale miło popatrzeć na fantazję!
    Witam, bo trafiłam tu po raz pierwszy i zagoszczę jeśli pozwolisz - bo inspirująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało wiecie o Cinderelli :P może i niech lepiej tak zostanie :P

    OdpowiedzUsuń