poniedziałek, 28 lutego 2011

Nieustające zadziwienie

To uczucie, kiedy napotykam na swej drodze coś, co nie do końca ogarniam, że tak powiem, mentalnie. To taki stan, kiedy uświadamiasz sobie, że inni ludzie niepokojąco się od ciebie różnią i zaczynasz się zastanawiać - kto się powinien zacząć martwić - oni, a może jednak ty?

No więc ten niepokojący stan stał się moim udziałem, kiedy obejrzałam to, co poniżej. Hm, domki dla psów. Ale jakie?! Sam Blake Carrington chciałby w nich zamieszkać! Sama nie wiem. I ja mam psa, którego bardzo lubię, ale nie wiem, czy byłby szczęśliwszym psem gdyby dostał taką hacjendę? Chyba wolałby żeby z nim poszła na długi spacer, tak myślę. Albo poganiała gumowego kurczaka. Ale ten design, ten rozmach.... Zafascynowały mnie, można powiedzieć. Jest w nich jakaś przewrotność, jakaś perwersja nawet. No, zafascynowały i zaniepokoiły, co tu kryć. Poniepokojcie się i Wy, zapraszam!

Igloo dla psa, www.all-dog-houses.com





Legowisko dla pieska za, bagatela, 30 tys. dolarów. Znalezione na www.designswan.com


Domek dla psa projektu Italo Bosa, znalezione na www.wannekes.com



Luksusowa walizka do transportu pupila za 670 euro - projektu Marco Morosiniego, www.wannekes.com



Elegancki stolik i domek dla psa jednocześnie. Dla tych, którzy nie mogą się rozstać ze swoim pupilem. Znalezione na www.stylishhomeproducts.com


 Designerski domek dla psa zaprojektowany dla marki Magis, www.magisdesign.com



Luksusowa przyczepa kempingowa dla psa. Znalezione na www.wannekes.com


Domek dla psa w stylu Emila z Lonnebergi, znalezione na www.bestfriendshome.com


Domek dla psa w stylu bajkowym. Znalezione na www.bestfriendshome.com



Stolik nocny z niespodzianką. Znalezione na www.designswan.com


Rezydencja w stylu amerykańskim. Także www.designswan.com


I w stylu kolonialnym. Znalezione na www.thecoolist.com


Oraz w stylu meksykańskim, www.thecoolist.com


A na koniec, żeby się jeszcze mocniej zaniepokoić - tadaa! Suknia ślubna i garnitur ślubny! Tak, właśnie tak.  Wdzianka można kupić na stronie www.glamourdogstore.com

3 komentarze:

  1. Hm....jakiś czas temu byłam na etapie szukania budy dla psów.....Może gdyby dotarła do tych "cudeniek" mój pies spałby teraz w wypasionej hacjendzie a nie w garderobie......Chociaż znając życie i mojego pasa łatwiej byłoby mi zamieszkać w tych pałacach niż mojego psa przekonać do opuszczenia swojego przytulnego gniazdka....;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W garderobie? Hm, mój sypia w garażu, aż wstyd się przyznać:) W garderobie sypia kot, a tych dwóch osobowości nie da się ze sobą łatwo pogodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń