środa, 18 września 2013

Jesień, a nawet zima w Paryżu

Fot. Green Gate
Wrzesień to tradycyjnie miesiąc pięknych paryskich targów wnętrzarskich Maison&Objet. I jak to jesienią, przyniosły ze sobą mnóstwo przytulnych ciepłych inspiracji. Przygotowuję wielki materiał z tychże targów, dostałam więc całą masę przepięknych obrazków, które niedługo pokażę. Na razie smakowita zapowiedź. Marka Green Gate zaprezentowała nowości na jesień i zimę 2013/2014. Niech Was nie dziwią świąteczne akcenty - pierwsze Bożonarodzeniowe materiały dostałam w tym roku już w maju, więc nic mnie nie zaskoczy:) Piękne dekoracje i dodatki Green Gate można kupić w Polsce - oficjalnym dystrybutorem jest Wonderhome. W taką pogodę jak dziś aż się cieplej robi na duchu...
Fot. serwis prasowy Green Gate






A mój mały czterolatek został skoszarowany w przedszkolu:) Nie jest źle, choć nie obyło się bez pewnych smutków. Pytamy go kilka dni temu:
- "I co, podoba ci się w przedszkolu""
- "Nie podoba się!"
- "No co ty, przecież w przedszkolu jest wesoło!"
Na co mój czterolatek z ponurą miną:
- "Ty mnie tu nie przekonuj. Mnie tam wcale nie jest wesoło"
No i skończyła się przedszkolna propaganda. Na szczęście z dnia na dzień jest coraz lepiej. Niedawno mi oznajmił, że chodzi za rączkę z Samantą na obiad do szkolnej stołówki (przedszkole jest w szkole podstawowej), więc chyba nie będzie źle:)
Pozdrowienia dla wszystkich mam przedszkolaków i nie tylko!

1 komentarz: