wtorek, 12 lutego 2013

Zające, bałwany i nowy numer

Przygotowań do wiosny ciąg dalszy. Tym razem w ramach "dowiośnienia" pokazuję Wam świeżutkie zdjęcia nowej wielkanocnej kolekcji porcelany Villeroy&Boch. Jak ktoś lubi taki styl, pewnie będzie zadowolony:) Co prawda ta cena.... Choć porcelana piękna. A z innych spraw - kolejny raz zasypało nas śniegiem, w efekcie czego zrobiliśmy rodzinnie największego bałwana w okolicy. Niestety dzisiaj dostałam alarmujący telefon od mojego czterolatka - "Mamo, nasz bałwan Pysio (tak tak, bałwan dostał też imię) chyba źle się czuje!". "A co mu się stało?" - drążę. "Głowa mu całkiem odpadła" - pada smutna odpowiedź:).  No tak, to może być powód złego samopoczucia, prawda? Ja też czasami tak się czuję, zwłaszcza kiedy, tak jak dzisiaj, oddajemy Dobrze Mieszkaj do druku, uff.
Oto obiecana nowa kolekcja Villeroy&Boch.









 A wracając do mojego czterolatka - pytam go ostatnio: "A co ty chciałbyś robić, Krzysiu, jak będziesz dorosły?". I pada zaskakująca odpowiedź - "Chciałbym być tobą:)". "Ale jak mną?" - dopytuję? "Normalnie, będziemy jeździć razem samochodem do pracy, dwie takie same mamy". No padłam:) Z wieści redakcyjnych - zrobiliśmy bardzo ładną reklamę nowego roku Akademii Dobrze Mieszkaj i oczywiście wszystkich chętnych zapraszam na najbliższe spotkanie z Akademią już 22-24 lutego w Hali Expo Silesia w Sosnowcu, w czasie targów Silesia INTERIOR. Opowiemy tam (również i ja:) o tym, jakie błędy najczęściej popełniamy urządzając nasze mieszkania i domy oraz jak ich NIE popełniać:) Więcej info tutaj.
Reklama wygląda tak:

A tak wygląda nasza nowa okładka. Za tydzień w sklepach:) Pozdrowienia!


3 komentarze: