piątek, 14 lutego 2014

Mieszkania na czerwono czyli nie tylko pluszowe serduszka

Jedni ich nie znoszą. Inni obchodzą z prawdziwą celebrą, wystając swoje w kolejce do kwiaciarni i starannie wybierając miętowe czekoladki. Starając się nie urazić jednych i drugich (o Walentynkach zresztą już swoje napisałam, dwa lata temu i nawet rok temu) próbuję wydobyć z dzisiejszego dnia to, co najlepsze. A jest to boski kolor czerwony!
To zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. Bezkonkurencyjny, także w urządzaniu wnętrz. Na szczęście nie tylko ja mam takie zdanie i w ostatnim czasie fotografowaliśmy sporo mieszkań, które "zaprzyjaźniły się" z czerwieniami. Na początek kilka z nich.

Pierwsze w kolejce - mieszkanie w Łodzi projektu Doroty Szafrańskiej. Swego czasu gościło także na okładce drukowanego Dobrze Mieszkaj.


Ten fantastyczny kolor zainspirował mnie do tego stopnia, że od jesieni też mam taką ścianę! I z pełnym przekonaniem mogę zapewnić - to kapitalna dawka energii. Całe wnętrze można obejrzeć w naszym portalu: http://www.dobrzemieszkaj.pl/cale_wnetrze/85/kolorowy_zawrot_glowy,3965.html
To jedno z moich ulubionych mieszkań, bez dwóch zdań.

Kolejne wnętrze z czerwonym w roli głównej zaprojektowała Iza Szewc z Fabryki Nastroju. Nie pokażę całości, bo jest jeszcze przed publikacją w drukowanym wydaniu, pokażę za to kuchnię, która już się ukazała drukiem. Taka kuchnia to jest coś:)





Cała kuchnia do obejrzenia i poczytania tutaj: http://www.dobrzemieszkaj.pl/kuchnia_i_jadalnia/87/mala_kuchnia_z_kolorem_czerwonym,100316.html

Kolejne mieszkanie to trochę starszy projekt studia Inside Lab. Starszy, ale jakby w ogóle się nie zestarzał. No i ten piękny paprykowy odcień czerwieni... Do obejrzenia:
http://www.dobrzemieszkaj.pl/kuchnia_i_jadalnia/87/drewniane_meble_i_czerwone_sciany_kuchnia_ktora_pobudza_apetyt,3504.html




Mamy tych czerwonych wnętrz więcej, całą wielką galerię tutaj, jakby ktoś potrzebował więcej inspiracji.
A dla tych, którzy jeszcze nie mają dość (ja nie mam:), spora paczka czerwonych inspiracji z internetu. Piękne zwłaszcza łazienki:























Każdego dnia może być miło, także i w Walentynki. Jutro na przykład mamy Dzień Singla. W niedzielę Międzynarodowy Dzień Listonoszy. W poniedziałek Dzień Kota. A w czwartek Dzień Palących Fajkę. Naprawdę! Jak mawia mój mąż, każdy święto się nadaje, żeby otworzyć browarek. Co niniejszym czynię, wznosząc zdrowie Wasze, Waszych kotów, a nawet Waszych listonoszy:) I dedykując wszystkim moją ulubioną piosenkę ludzi zadowolonych z życia. Gorące pozdrowienia!


2 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba zastosowanie takiego ożywienia. jeżeli jest to umiejętnie zestawione, to wcale nie czyni wnętrza agresywnym. chrobry

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie jest znaleźć mieszkanie i urządzić je tak, aby było mieszkaniem przyszłości. Na stronie internetowej Lokum Deweloper znalazłem rewelacyjne nowe mieszkania dębniki to najlepsze osiedle, na jakim mogłem mieszkać!

    OdpowiedzUsuń