środa, 13 czerwca 2012

Jeszcze więcej dziecięcych inspiracji!

Przyfrunęły do nas nowe zdjęcia, więc się od razu dzielę:) W najbliższym numerze Dobrze Mieszkaj, który się właśnie drukuje, mamy temat designu dla dzieci, więc i inspiracji dostałam sporo. Część to nowości, część nie, wszystko jest jak najbardziej u nas dostępne. Może ktoś coś wypatrzy dla siebie? Jak dla mnie temat pokojów dziecięcych to temat-rzeka, mogę je pokazywać bez końca i bez końca... Co też czynię:)

Na początek marka Timoore. Wszystkie kolekcje można znaleźć na ich stronie www.timoore.eu. A tu jest lista sklepów, gdzie można je kupić. Jest kolorowo i fajnie, najbardziej podobają mi się świetne pomysły na mebelki i ich wykończenia.

















Teraz kolej na kolejną fajną markę - Mykk. Meble można zobaczyć na stronie www.mykk.eu, można je kupić w fajnym sklepie dziecięcym Hokus Pokus, o tutaj.









Kolejna marka - Cilek. Dostępna również w Hokus-Pokus.















Teraz parę nowości marki Haba, jednej z moich ulubionych. Do kupienia w Hokus Pokus.





Parę inspiracji od Black Red White. Do obejrzenia i kupienia na ich stronie www.brw.com.pl.

kolekcja Indiana

kolekcja Indiana

kolekcja Małgośka

Kolekcja mebli Caps
I kolejne fotki- miłe dla oka mebelki i dodatki Baby Vox, wszystkie można obejrzeć i zamówić na stronie producenta, www.meble.vox.pl.



Wielofunkcyjny stolik Loop, dostępny w Hokus-Pokus. Jeden z moich ulubieńców.



I zacna twórczość polskiej pracowni projektowej Trzy Myszy. Tektura, ale za to jakie pomysły! I 100% ekologii:) Wszystkie mysie projekty można zobaczyć i kupić na ich stronie www.trzymyszy.pl.






Kolekcje polskiej firmy Paged Meble - Dozo i Melanżżż, adresowane do nastolatków i pełne fajnych pomysłów. Więcej na www.pagedmeble.pl.



Na koniec malutka perełka, którą można kupić w zaprzyjaźnionym sklepie Ecomateria.pl. Nazywa się to cudo Toaletowy potworek i ja się trochę wzruszyłam:)


A już tak zupełnie na koniec moja przyczyna zainteresowania wszystkim co dziecięce, w aktualnym wieku prawie trzech lat i całego metra wzrostu:) Oraz jego starzy:)






4 komentarze:

  1. Jej! jaka piękna jest ta kolekcja Timoore, ładne kolory a meble i aranżacje są na tyle uniwersalne że nawet nastoletnia młodzież się jej nie powstydzi przynajmniej w niektórych wersjach.
    Fajna ta Wasza familia a o maluchu już kiedyś pisałam, śliczny chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tego pięknego. Wpadła mi w oko lampa z ptaszkiem i listkami i - nie wiedzieć dlaczego, pokój piracki ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam komode i kanapę BRW w jasnym kolorze i jestem bardzo zadowolona i z jakosci i ceny..aranżacje ładne...jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy meble Timoore. Często z nich korzystamy w projektach. www.gl-architekci.pl

    OdpowiedzUsuń