poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Co nieco o wodzie

Fot. Hansgrohe

My tu gadu gadu o Akademii Dobrze Mieszkaj i o wiośnie (tak, nawet na moją prywatną Syberię wreszcie przyszła:), a tymczasem został mi w zanadrzu jeszcze jeden post zimowy. Otóż już jakiś czas temu byłam na zaproszenie firmy Hansgrohe w Aquademie, czyli głównej siedzibie tego producenta łazienkowej armatury w niemieckim Schiltach. A że gdzie jak gdzie, ale w Hansgrohe o wodzie wiedzą sporo:), dowiedziałam się przy tej okazji sporo również i ja. I podpatrzyłam tegoroczne nowinki, które przekazuję wam dalej.
Po pierwsze, przycisk Select, dzięki któremu za jednym przyciśnięciem możemy zmienić pod prysznicem rodzaj strumienia. Niby nic, a naprawdę fajnie działa. Mam to u siebie w słuchawce prysznicowej, więc wiem, co mówię:). W całości wygląda to tak  (fot. Hansgrohe):







A kolejna nowość (można ją już było zobaczyć także na targach ISH we Frankfurcie) to nowa seria armatury łazienkowej Organic marki Axor, zaprojektowana przez fantastycznego designera Philippe'a Starcka. Naprawdę świetna, zresztą zobaczcie sami.





i sam pan Starck we własnej osobie:)


 Oraz Philippe Grohe, zarządzający marką Axor, z którym mieliśmy naprawdę inspirujące spotkanie.


A propos wody i jednocześnie a propos wiosny - wczorajszy spacer i dowód, że wody nam ostatnio nie brakuje:)
Właściwie nie ma w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że Wielkanoc wyglądała u nas tak:)


Pozdrowienia z zalanego nie tylko słońcem Podlasia!

1 komentarz:

  1. Ten mały mężczyzna na ostatnim zdjęciu jakoś najbardziej przypadł mi do gustu, urósł i zmężniał, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń